AstridO.reismee.nl

Het is begonnen!

Na er jaren van gedroomd te hebben, maanden van voorbereiding ben ik zondag op het vliegtuig gestapt om aan mijn reis van 6 maanden te beginnen, een heerlijk gevoel! Gisteren ben ik om 15.00 geland in Bangkok en ik kon uiteindelijk mijn bagage om 16.15 ophalen nadat ik samen met een heleboel anderen ruim een uur voor de paspoort controle heb staan wachten. Iedereen weet natuurlijk hoe enorm geduldig ik ben, maar toch heeft de wetenschap dat ik hier een half jaar zal zijn hele andere effecten op mijn geduld. Uiteindelijk heb ik aan het eind van de middag ingecheckt in mijn hostel, waar ik een prima kamer heb met airco, een absolute must! Ik heb de omgeving even verkend en ben een stuk door China Town gelopen (daar zit ik vlak bij). Echt geweldig om te zien. Iedereen eet op straat, de geuren en de mensen je waant je gelijk in een andere wereld. Ik heb een tentje opgezocht die tjok vol zat met Chinezen. Aan het geluid te horen was het eten lekker (boeren spugen en met open mond eten) dus heb ik een tafel genomen. Echt gek en leuk om als enige blonde in zo'n tentje te zitten je verstaat echt niets. Ik heb heerlijk gegeten en ben toen lekker naar mijn bed gegaan.

Reacties

Reacties

Kees Oversier

Echt leuk dat je nu je droom verwezeljkt. Ik kijk elke dag uit naar je avonturen. Wees voorzichtig blondje.

Papa

Fijn te horen dat je veel geduld hebt. Eindelijk mag je nu ook boeren na het eten.

Omi

Lieve Astrid, fijn dat je goed bent aangekomen.

Liefs oma

Mam

Ha mops, we genieten nu al van je belevenissen. Zo hebben we in gedachten meegevend in Londen, vegen we het klamme zweet van ons voorhoofd terwijl hier de wind om het huis giert en de bomen in het Noorden van het land omvallen...

Ronald.belien

Echt te gek joh.heel veel plezier

Broertje

Hey As,

Leuk om te lezen. Ik zie het namelijk helemaal voor me! Wij zaten ook vlak bij China Town! Ben je al door die markt gelopen daar? Is ergens binnen waar het wemelt van de mensen en de kraampjes bovenop elkaar zitten! Al die geuren daar is echt even wennen indd! Geniet ervan!

marlies michels

Voor Astrid
wat een indrukken zeg. teveel om op te slaan en niet te doen om ze op foto vast te zetten. ik denk aan je. ben benieuwd wat je gaat doen met de zee aan tijd voor je
groetjes uit Oostvoorne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!