AstridO.reismee.nl

Bye bye laos

Bye bye laos. Bedankt voor je gastvrijheid, je vriendelijkhei, je prachtige natuur en je cultuur enje tradities. Over tradities gesproken...... Nadat ik uitgenodigd was bij Oen de gids, ben ik de dag erna met de boot vertrokken naar muang noi een klein dorpje waar alleen maar zandwegen zijn en de electriciteit alleen tussen 6 uur 's avonds en 9 's avonds aan gaat (electriciteit wordt opgewekt via een generator). Voordat ik de boot kwam ik toevallig de manager tegen van het reisbureau waar ik de kajak trip had geboekt en hij nodig me om een traditionele bruiloft bij te wonen in muang noi. Uiteraard heb ik een aantal keren gevraagd of het geen probleem was dat ik mee kwam maar hin verzekerde me dat hetgoed was. De inzegening van het huwelijk hebik niet gezien, dit is echt een familie aangelegenheid. Wij kwamen aan toen het feest net gestart was. Het feest draait netals in nederland om eten, drinken en dansen en het was vooral de bedoeling dat ik goed mee deed, vooral methet drink gedeelte. Zodra mij glas bier half leeg was werd hij gelijk weer vol geschonken en dit ging de hele avond door. Ik heb ook even mijn dans technieken geshowd ener een loase draai aangegegevn. A met al was het een fantastische ervaring en dit bevestigd wederom de enorme gastvrijheid in laos. Ik heb de foto's toegevoegd onder het kopje ngong khiaw en muang noi.

Reacties

Reacties

papa

En dan nu;... Ray

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!