AstridO.reismee.nl

Mobiel in Bangkok

Gisteren lopend vanuit mijn hostel vertrokken richting de Ferry. Na ongeveer een half uur gelopen te hebben, en ik steeds vaker aangesproken werd door taxi's tuktuks en mensen op straat, werd me duidelijk dat het lopen van punt A naar B niet erg gebruikelijk is. Je neemt hier een taxi, metro trein of boot. Met de Ferry ben ik naar Wat Pho gegaan een tempel complex waar ik al eerder ben geweest met als hoogtepunt een liggende buddha Van 42 meter lang (foto's volgen). Daarna ben ik wederom te voet op zoek gegaan naar, volgens de lonely planet het beste nog origineel Thaise restaurant, wat ook volgens de kaart redelijk in de buurt zou zijn. Nu ben ik er ook achter gekomen dat de kaart die gebruik niet op schaal is! Na een uur zoeken ben ik bij een Thaise moeder aangeschoven, die samen met haat dochter een piep klein eet tentje runnen. En heb me daar laten verassen. Ik ben er nog niet helemaal achter wat ik gegeten heb. Maar het leek op een noodle soep met groenten tofu en nog wat andere niet te definiëren ingrediënten. Na het eten werd me meteen duidelijk waarom te weinig mensen lopen in Bangkok, de blaren stonden namelijk op mijn voeten. Ik heb me toen maar gelijk aangepast en ben ik de spits met de Tuktuk naar mijn hostel gebracht. In de loop van de avond ben ik naar een skybar geweest, deze keer niet naar sirocco maar naar veritigo. Een hele mooie bar op de 53ste verdieping van een hotel. Jullie kunnen je misschien wel bij het uitzicht voorstellen? Ik kan je zeggen het uitzicht van het potlood is er niets bij! Ik heb daar een lekker glas wijn gedronken ( ja het kan dus toch!) en heb daar genoten van het uitzicht. Even later sloten 3 Zwitserse reizigers bij mij aan, dus dat was enorm gezellig! Ik heb vandaag nog twee nachten bij geboekt in het zelfde hostel, want het bevalt me hier wel. Vandaag ga ik Wat Arun ( denk dat het wel via Google te vinden is) bezoeken een andere tempel complex. De zon schijnt weer (gisteren was het bewolkt) dus het zal wel warm zijn. Een zonnige groet vanuit Bangkok

Reacties

Reacties

Omi

je voetjes massage van vroeger die ik jou gaf, helpen je
misschien om verder te kunnen. kus

SndR

Nice view!
http://www.banyantree.com/en/bangkok/experience_the_resort/dining/vertigo_and_moon_bar

Mam

Wat een uitzicht! Ik kan me voorstellen dat je hier nog wat langer wilt vertoeven. Helemaal het glaasje wijn niet hoeft te ontbreken. Luxe hoor 2 dagen achtereen een update, dat zal naarmate de tijd verstrijkt wel minder worden.
Liefs, slaap lekker, het is nu 00.50 uur bij jullie. Mam xxx

Ray

Oké, ik ben officieel jaloers! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!