AstridO.reismee.nl

Healthy Thailand

Nu in Bangkok verlaten heb kan ik echt zeggen dat ik met de dag gezonder wordt. Strik genomen begon het al in Bangkok, na die massage, het uren lange geloop en de fietstocht van 5 uur door Bangkok, maar ik denk dat de smok en de uitlaatgassen toch een hoop schade hebben aangebracht. Dus het werd tijd voor frisse lucht! Gisteren ben ik aangekomen in Koh Chang een eiland vlak bij de cambodjaanse grens in het zuid oosten van Thailand. Het is een groen eiland met veel mooie stranden. Toen ik gisteren aan kwam leek het er een stuk minder mooi voor mij uit te zien. Ik had van te voren een bungalow geboekt, maar die was vol dus ik kreeg een andere bungalow. Het uitzicht dat ik had vanaf mijn terras was op 10 vuilniszakken! En van binnen was het ook niets. Ik heb binnen 10 minuten mijn biezen gepakt en heb een lekker hotel geboekt. Gisteren avond koh chang een beetje verkend. Eerst een heerlijk visje op van de bbq. Daarna mijn favorieten dessert op. Een bananen pannenkoek. Die bakken ze hier op straat. Het is heel simpel, maar lekker een pannenkoek gevuld met banaan. Lekker en gezond! Wat verder ook uitermate lekker is en gezond zijn de Thaise massages. Ja mam, volgens mij kan mya daar nog een puntje aan zuigen. Dus dat houd ik er maar in. En wat me verder hier op de been houd zijn de verse vruchten en skakes. Denk aan een ananas, en dan nog zoeter! Morgen ga ik weer verkassen, ik ga een stukje verder het eiland langs en hoop daar iets minder oude uitgezakte mannen, met daarnaast twee keer zo jonge Thaise dames te zien. Ik hoop dat ik vanuit mijn nieuwe stek het eiland kan verkennen. Er schijnen mooie watervallen te zijn en je kan kajakken. Ow (niet om jullie jaloers te maken :-) ik vergeet wat te zeggen. Het is hier heerlijk weer, lekker zee briesje en zo'n 30 graden! Zet hem op daar he!

Reacties

Reacties

Omi

assi wat maak je me lekker, massages enz. Je beleefd en beschrijft het mooi fijn dat je op eigen benen staat, en geniet van alles bij een lekkere temperatuur . liefs

Mam

Naarmate ik meer berichten van je lees voel ik mijn nek steeds strakker worden en de spieren in mijn rug schreeuwen om een massage...waar denk je dat je over drie weken ongeveer bent? Boek ik alvast een weekje....jaloers? Ben je mal, ik geniet van een onvoorspelbare gemeente die me het leven zuur maakt en van de regen en de wind, dus zou niet met je willen ruilen...we buigen ons van de week maar eens over een heerlijk weekend Gent, hebben tenslotte met kerst een heerlijke Bongobon gehad.
Dikke zoen, ook van Kees! Xxx Mam

Jacq

Hi As,
Gaaf om hier in ons kikkerlandje jou reis 'mee te krijgen'. Ik geniet al van het lezen dus moet voor jou helemaal top zijn!
Dikke kus, Jacq

ellen en johan

hallo astrid,

ja, wij leven helemaal met je mee. we kijken er steeds naar uit, wanneer je een nieuw verhaal schrijft. En wat een prachtige foto's.
dikke kus, ellen en johan

Daniel

Hey As,

Klinkt goed allemaal! Leuk ook voor diegene die er al zijn geweest, kunnen je goed volgen ;-)

Je kan op Koh Chang ook een scooter huren een dag en een rondje maken over het eiland, ook leuk!

Enjoy!

Daniel

Anneke Daniëls

Hi Astrid,
doe je goed meis! Je moeder heeft me zojuist deze link doorgeven en ik heb heel snel even een beetje bekeken en gelezen. Ik heb mezelf ook op je mailing list gezet, vind het leuk om je te volgen.
Morgen ga ik zelf op pad, dat wil zeggen de lucht in. Ik heb er zin in, vooral nu ik jouw enthousiaste verhalen zie. Heb het goed en maak het goed.
Veel liefs van ons in Rotterdam

Dominique

Hey As,

Leuk om met je mee te lezen!
Waren erg druk in december dus hebben je nog geen goede reis kunnen wensen, dus bij deze! Zo te lezen komt dat helemaal goed!
Wij zijn zelf net terug van de Egyptische zon en missen hem nu al! Best jaloers dus!
Geniet ervan!
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!