AstridO.reismee.nl

Gu bay

De afgelopen 6 dagen heb ik mijn stekkie gevonden! Ik verblijf op Gu bay een klein ressort (beetje overdreven) op een van de laatste rustige plekken op ko chang. De sfeer is hier relaxt, en bijna familiair. Veel van de backpackers komen terug naar deze plek. Er staan hier ongeveer 20 bungalows direct aan de zee en omdat de plek op de westkant van het eiland gesitueerd is, zijn de zonsondergangen echt geweldig. Ik heb de eerst dagen niet veel gedaan. Lekker in de zon gelegen en bij geslapen. Omdat mijn lichaam een beetje lui werd heb ik een paar dagen geleden gezeekajakt met Shauna een Amerikaanse vrouw die ik hier ontmoet heb en waar het heel goed mee klinkt. We zijn naar een onbewoond eiland gepeddeld en weer terug. Verder kan je in een dorpje verderop heerlijk eten. Vooral verse vis. Gisteren heb ik een jungle trekking gedaan van 8 uur in de hitte. We hebben twee bergen van 600 en 700 m beklommen dwars door de jungle. Vermenigvuldig dit met hitte en de luchtvochtigheid en je hebt het effect van bikram yoga. Om eerlijk te zijn was het iets te veel van het goede. Na 6 uur gelopen te hebben begonnen mijn benen erg moe te worden en toen moesten we nog 2 uur. Uiteindelijk moet je toch terug dus je hebt geen keuze. Wat ik er voorlas van geleerd heb is dat als Aziaten zeggen dat het een gevorderde tour is dat hiermee dan mee bedoeld wordt dat het voor zeer ervaren mensen bedoeld is. Vandaag ga ik herstellen en neem op een massage. Verder ga ik mijn reis naar Cambodja voor de eerste twee dagen plannen. Morgen ochtend vertrek ik naar Cambodja vanaf hier is het niet ver, maar het zal toch een dag in beslag nemen. Ben heel benieuwd en heb erg veel zin om weer nieuwe indrukken op te doen!

Reacties

Reacties

Jantine

As, wat ben je toch lekker bezig! Wat een heerlijke dingen doe je. Ik hoop dat je zo aan het genieten bent! Groetjes Jantine

judith

Klinkt alsof de tafelberg er niets. Bij is! Geniet van je massage en op naar Cambodja! Xxx

ellen en johan

hoi,hoi, Astrid.

we hebben je verhaal gelezen en het eerste wat jarno zei: Mijn tante is zeer sportief en maak mooie foto's, echt een stoere tante.
heel veel plezier in cambodja.
groetjes ellen johan jarno en kleine nynke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!