AstridO.reismee.nl

Back in Bangkok

Wat voelt het goed om weer in Bangkok te zijn. Niet omdat Cambodja nou zo vreselijk was in tegendeel zelfs maar het is toch wel fijn om weer even in een stad te zijnwaar je einigsinds bekend mee bent. Nu zie ik nog meer hoe (in vergelijking met Cambodja) ontwikkelt Thailand is. Geen zandwegen meer, hondendrollen worden hier netjes opgeraapt, 3 baansnelwegen ipv van 1 baanswegen met enorme kuilen en de hychiene is hier op een veel hoger niveau.

De reis naar Bangkok was weer als vanouds (dit betekent 12 uur reizen ipv van 6). Het begon al 's morgen we zouden om 7.30 worden opgehaald door een minibusje en die zou ons dan naar de bus brengen die om 8.00 zou vertrekken. Om 5 voor 8 toch maar even gebeld of ze ons soms vergeten waren? Nee hoor het is gewoon druk dus we zijn wat later. Uiteindelijk werden we om 8.30 opgehaald en stapte we uiteindelijk om 8.45 de bus in. Dit was een bus, ik denk uit de jaren 50, dus we zaten gezellig op elkaar gepakt. Uiteindelijk kwamen we na 3 uur aan bij de grens en hebben we ongeveer anderhalf uur moeten wachten voordat we de grens over mochten.Daarna hebben we slechts een uur moeten wachten op een minibus die ons in 4 en een half uur naar Bangkok bracht.

Morgen staat er weer een nieuw avontuur op me te wachten. Ik vetrek morgen avond met de nachttrein (slaaptrein) naar Laos....

Kees Oversier

Hoe komt het dat je niet even Vietnam aangedaan hebt. Ook erg mooi. Vandaar naar Laos.

Tiel

Geweldig! Hoe geweldig! Geniet, leef, streef, reis, lach, hou van, leer, kijk neem in en ben zoals altijd je vrolijke lieve zelf. X
Wel een hele andere reis dan op kerstavond bang zijn voor een hippo die vrolijk jou op dat klapstoeltje passeert!

ellen en johan

hé astrid,

wat een mooie foto's van bangkok, en zo te zien lekker weer. je kunt beter daar zijn,want hier hebben ze alleen maar over de elfstedentocht brrrrrr! heel veel plezier in loas en geniet van het weer en warmte. hier is het vaak s'avonds rond de -12 graden. maar als we jouw foto's bekijken krijgen we weer zin in de zomer, nog een paar maandjes.
groetjes ellen johan jarno en xx nynke.

Oma Bep

Wat bewonder ik je! Ik heb net de foto's gezien, zo mooi.
Liefs, oma Bep