AstridO.reismee.nl

Sponsors gezocht!

Beste lezers, Gisteren ben ik tegen een project aangelopen in luang brabang dat boeken verzameld en inkoopt en deze naar kleine dorpen brengt langs de mekong. Veel kinderen krijgen maar beperkt onderwijs (de vrouw vertelde me dat kinderen al blij mogen zijn als ze 6 jaar basisonderwijs kunnen volgen).Veel van deze dorpen hebben geen boeken, zelfs in de scholen zijn er vaak geen boeken. Ik ga ze steunen door bij hun boeken te kopen. Je koopt een boek voor 2 euro. Dit zijn boeken geschreven in het laos. Het kunnen bijvoorbeeld rekenboeken zijn of geschiedenis boeken. Ook worden er engelse boeken van het beginners niveau verstrekt. Ik heb de boeken vlug bekeken en als ik me niet vergis zijn het boeken voor de langere school en misschien ook voor het voortgezet onderwijs. Als jullie dit initiatief ook willen steunen laat het me weten. Je kan dus voor 2 euro een boek kopen. Ik zal morgen (maandag) namens iedereen de boeken gaan kopen. Meer informatie is te vinden op www.communitylearninginternational.org

Reacties

Reacties

Marco&Mirelle

Hey Astrid goed bezig hoor! Lijkt mij een mooi initiatief. Haal je ook wat boeken voor ons? Ga je ze ook zelf brengen of is dat niet mogelijk. Dat lijkt mij een bijzondere ervaring ook. Prachtig om je avonturen te volgen x m&m

Ray

Hey lieverd! Ik heb het al vaker tegen je gezegd: ik ben vreselijk trots op je en sta 100% achter je. Erg mooi dit initiatief en uiteraard steun ik het ook, dus koop maar wat boeken namens mij. Spreek je heel snel weer... X

Kees USA

Astrid,
Koop maar voor 20 euro booken names mij. Hoe krijg Ik het geld bij jou?

Peter Engel

Hey, ben ik nu te laat? Is het gelukt, lijkt me leuk om een bijdrage te doen

Esther

Hey As,

Wat een mooi initiatief! Ik stort graag 20 euro. Kan dat nog en zo ja waarheen? Op de website die je aangeeft staat dat online doneren niet mogelijk is.

Geniet ervan daar en succes met dit soort mooie bijdragen!

Tante Ans

Ha Astrid,
'n Geweldig initiatief. Wij doen graag mee als 't nog mogelijk is. Zijn net terug van vakantie, vandaar onze late reactie. Als 't nog kan 15 exemplaren.
Liefs!

Omi

dag lieve kleindochter, mooie plaatjes, waar ik van geniet,
maar nog meer van je boekenproject, wat een succes, nu
verlangen naar je lover, wat een weerzien zal dat zijn en
maar heerlijk genieten van alles. Liefs Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!